حقوق عرفانی-حقِ عرفان (6) - حلاج و عین القضاة و سهروردی
خونی که بسیاری از عارفان ما به پای عرفان و ادعای خود ریختند حجت حقانیت دعوی عرفانی آنها شد و در تاریخ مقبول افتاد و به بار نشست و بخشی از سنت دین محمد گردید و سنت او را تکمیل کرد.
هیچ کس به صرف یک ادعای عرفانی دروغ حاضر به از دست دادن جان خود نیست. هر یک از عارفان شهید اگر از دعوی خود توبه و اظهار ندامت می کردند کشته نمی شدند.
حلاج و عین القضاة و سهروردی را باید پیامبران عرفانی دین اسلام نامید که شجره عرفان را آبیاری کردند و به بار نشاندند.
از کتاب حقوق عرفانی تألیف استاد علی اکبر خانجانی ص 18
#خودشناسی
#حلاج
#سهروردی
#عرفان
#کتاب_صوتی_حقِ_عرفان
http://khodshenasi.net/97-hoghogh%20erfani%20%20(05).mp3
97- کتاب صوتی (1) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (2) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (3) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (4) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (5) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (6) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (7) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (8) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (9) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (10) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (11) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (12) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (13) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (14) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب صوتی (15) حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)
97- کتاب حقوق عرفانی - 1388 (Theosophical Rights)